close

pad

{Navy blue}

IMG_1600

{sunshine}

This lil sweetie just made my day!
How sweet is that to receive such a encouragement from a sweet girl.
Feeling warm from bottom of mythank you so so much....:")

Oh,btw I had put in my wallet wiz me every day.

IMG_1660

{Red wine}

紅酒,很甜。

跟你一樣讓我好入眠。(雖然有時是不好入眠)

IMG_1673

{Scone}

溫古咖啡是個很棒的地方,不限時間又有網路。

在東區,如果沒有特定去找還真的不會發現

店裡還有三個限定的吊床座位___搶吧!

IMG_1698

{FNO Apple juice}

雖然台北的FNO早就過了,但上周某晚跟媽咪去信義新光逛club monaco結帳時

我媽只不過隨口問我有沒有水,她很渴!櫃姐立馬送我們四罐這個可愛的蘋果汁!

好幾天的早餐都喝這個,感覺元氣滿滿因為太可愛了看了心情就好好!

IMG_1652

{Yves Saint Laurent}

Gave it a first try on YSL for this velvet nudy pink lipstick,crush!

IMG_1755

{燒肉配姊妹}

我記得大概是鮭魚飯團、孜然羊肉串、雞肉串、明太子雞翅配上玉荷包沙瓦吧。

滿足!

IMG_1885

{Never get sick of Oreo}

Who made this cooperate?Geeee.....Oreo and cheese!

IMG_1925

{木地板}

我很喜歡躺在我房間的地板上,不管他髒不髒。

不管做什麼都好,總之當我躺在地板上時總能瞬間得到平靜。

FLO

{Dream}

When can I be there wiz u?    

Please don't be just a dream.

IMG_1938

{This is not Orchard road}

IMG_1902

{Catwalk}

Thanks for ur catwalk teaching AFTER my interview:P

Anyway,I just did another grant cool stuff in my life.

Just give it a try,right!?


p.s OMG im gonna be twenty next month!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber Hsu 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()